Sunday, May 15, 2005

É preciso perdoar

madrugada já rompeu
você vai me abandonar
eu sinto que o perdão você não mereceu
eu quis a ilusão, agora a dor sou eu
I know dawn will break across the sky
soon you will abandon me
forgiveness was much more than you could ask of me
I wanted to be fooled, now pain is all on me
Pobre de quem não entender que a beleza de amar é se dar
Sakamoto com Cesária Évora e Caetano Veloso
Esta música é uma coisa como que... nem sei explicar. Deixa-me num estado de... nem sei!
Melhor só mesmo o espectáculo (A)tentados que estreia esta 5ª feira no Centro Cultural Franciscano! Eheheh

4 comments:

Sónia Balacó said...

Quem é que é amiga e mostra músicas bonitas, hein?

Anonymous said...

there's no trace on internet of this lyric

THANK YOU, THANK YOU and THANK YOU

Anonymous said...

I downloaded a song with those lyrics and the song was attributed to Frank Zappa, though Frank is not the singer. I dont know if it was true.

rednosedraindeer said...

This is a song by Sakamoto, singed by Cesária Évora and Caetano Veloso.